زنگ نیکوکاری در قزوین به صدا درآمد

زنگ جشن نیکوکاری به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه آلومتک قزوین به صدا در آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" امروز با نواختن زنگ نیکوکاری به صورت نمادین در دبیرستان آلومتک آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: فردا پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه، دو هزار و ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار در مناطق مختلف استان از قبیل معابر، مراکز نیکوکاری، مدارس، دانشگاه ها، مساجد، بیمارستان‌ها و مصلا‌های نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند.

حق گویان افزود: جمعه ۱۵ اسفند ماه هم در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود پایگاه جشن نیکوکاری برقرار و کمک‌های مردمی جمع آوری خواهد شد.

او گفت: جمع آوری وجوهات نقدی و غیرنقدی از طریق ۱۷ اداره در استان انجام خواهد شد همچنین مردم و خیران با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و کد مهربانی#۰۲۸*۸۸۷۷* و همچنین سایت www,۳۳۸۰۸.ir می‌توانند مساعدت‌های خود را اهدا کنندو درصدد هستیم بلافاصله بعد از جمع آوری کمک‌ها و در کوتاه‌ترین زمان این کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند تقدیم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان  با بیان اینکه پارسال ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، گفت: کار جمع آوری کمک‌های مردمی در این زمینه از یک ماه گذشته شروع شده و پیش بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار